روش های شماره دادن به دخترها
نوشته شده توسط : morteza

 

روش شماره دادن به دخترها

1- میگی خانوم این شماره رو داشته باشید جهت تخلیه اب و فاضلاب .

 

2- بگو من میخوام خودکشی کنم، لطفا این شماره رو بگیرید و به بستگانم خبر بدید

 

 

3- میتونی بگی خانم! این کاغذه از دست شما افتاد زمین ! بعد بدی بش !

 

4-میتونی درخواستتو روی کاغذ بنویسی بگی خانم این آدرسو بلدی؟

5- برو بگو این شمارمه , بعد بده بهش . از خداشم باشه .

 

6- یه بار که خیلی باحال بود !
تو تاکسی نشسته بودم جلو !
دوتا دخمل نشسته بودن عقب ! یهویی ماشین بغلی (پرایدم بود !) هوس کرد ماشینشو بفروشه !
شماره موبایلشو نوشت چسبوند شیشه عقب !
این دختر خانومام همون موقه !! زنگ زدن بهش !

 

7- شمارتو رو یه کاغذ مینویسی میگی:خانوم این شماره میدونین مال کجاست من گم شدم؟!
بعد اگه گفت : اره که یعنی حفظش کرده و خداحافظی کنید.
و اگه گفت نه که یکی از روش بنویسید بدید بهش بنده خدا گناه داره خودشم گم شده!!

 

بهترین راه اینه : به دختر مورد نظر میگید لطفا این شماره رو برای من بگیرید یک کار حیاتی دارم وقتی گرفت موبایلتون زنگ میخوره بعد خیلی ریلکس گوشیتونو از جیبتون در میارید سلام کنید اسمشو بپرسید

8- (روش امروزی) الان یه جا وایسا خودشون میان ازت شماره میگیرن

شماره دادن و شماره گرفتن اصلا لزومی نداره . دختر باید خودش فهم و شعور داشته باشه و دنبالت راه بیفته.مشکل اینه که دخترا شعور ندارن .

اگه خوشتون اومد جونه من نظر بدید.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: